dinsdag 4 december 2012

En dit....


...verstuurde ik voor de adventsswap 
naar Corine

dag 1: een geflockt moleskine boekje en 3 flock strijk ontwerpjes
dag 2: een diy borduur shopper van canvas
dag 3: een zpaghetti hooked etuitje/mapje voor dikke haaknaalden
dag 4 : een verzameling babushka/matroesjka kadootjes bestaand uit sleutelhanger, handenwarmer en kadootjes tag
 
         Voor haar 2 jongens maakte ik ook nog iets :-)
      Een Mr Bean ontwerp en persoonlijk voetbal-logo !

Eerst lekker ontwerpen op mijn Mac en dan uitsnijden uit sticker vinyl om daarna te plakken op een opschrijfboekje en map.

Joep is gek op Mr Bean!
Jawel ook de teddy achterop;-)
        
Sam is gek op zijn eigen voetbalclub en
op donald duck;-)

Morgen staat alles hier in teken van het sinterklaasfeest!
Voor wie het ook viert...
Veel uitpak plezier :-) 
*****************************************




7 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke dingen verstuurd!!
    Die mr. Bean vind ik heel knap gemaakt! Leuk die teddy achterop!

    Veel plezier morgen!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne spullen! En vanavond nog meer dus! Hier ook hoor, volgens mij ben ik heeeel lief geweest dit jaar :P. Fijne pakjesavond! Ik denk dat ik inderdaad voor 6,50 ga, zat eerst hoger, dus was blij met de feedback!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij die advent swap. Fijne avond. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke adventspullen! Hoe snijd je dit uit, met een plotter? Wat is dat als ik vragen mag? Het ziet er geweldig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)